Reviews of local pros in Chesterfield, Missouri
-
First time in this showroom and I was really excited to see what they had. We were looking for faucets and light fixtures. We were greeted at the front desk by a woman who was pleasant enough, but basically pointed us toward the back. So we went back there, wandered around lost for 20 minutes or so. We had several questions but nobody offered any assistance. We were the only customers in the store. I found that to be extremely rude, so we left. As we walked out, the woman at the front desk told us to have a nice day. Not "can I help you with something? Did you find what you needed?"
So we went somewhere else and spent our money where we were well taken care of.
I'll never look in Ferguson again.Official response from representative 18.09.2026 13:20We're sorry to hear we failed to meet your service expectations, Mindy. We always want our customers to feel welcome and supported at our store, but it sounds like we fell short this time. We'll share your feedback with our team and use it as a training opportunity. We hope you give us another chance to turn things around on your next visit. -
I have never had a worse experience. We purchased a new dishwasher on ferguson.com in March, it was installed and has never worked correctly. We have been reaching out to get this resolved for almost 6 months. We have had EIGHT visits to our home. Today is the last straw, our sales person (Megan) has repeatedly dismissed phone calls, not responded to emails and not followed up. She promised us last week that the new unit was at the warehouse, to be delivered no later than tomorrow. We started calling today to get a delivery time...guess what? No delivery scheduled. We called and asked to speak with her, but she was with a customer, we asked to speak with a manager, that person was supposed to call us back. Couple hours later, NOTHING. Called again and asked to hold for the manager, after 30 seconds I was dumped in to voicemail, called back and got the recording that they are closed. We will never buy anything from Ferguson again and I highly recommend you don't either. The customer service is the most awful I have ever encountered...and I still don't have a dishwasher. Unbelievable.
Official response from representative 09.09.2026 13:28Hi Bethany, we're sorry for the inconvenience with your dishwasher and we understand your frustration. We value our customers and want to make sure we provide you prompt, and professional service. To make things right, could you please reach out to Anna Droste, Showroom Manager, at Anna.Droste@Ferguson.com? We appreciate your feedback and hope we can serve you better next time. -
Did not install right and when you call them back they don't fix anything and want to bill you 200 bucks. In the end I have to buy tube myself to fix a wrong connection on my RO system.
-
They knew what they were doing with replacing closet mirrors in an older home. Professional, knowledgeable, friendly, reliable and reasonably priced.
-
Although this company does a great job with staging and everything, they don't respond to emails. We wanted to purchase some of their furniture and were ignored for 2 weeks. Sad...
Official response from representative 10.08.2026 00:04Hi Steven, Thank you for your feedback. We’re so glad to hear you were happy with our staging services, but we’re truly sorry that your experience with our communication fell short. We strive to respond to all inquiries promptly, and we understand how frustrating it must have been to wait for a response—especially when you were interested in purchasing furniture from us. We appreciate you bringing this to our attention and will make sure to address our communication moving forward. We are very… -
I paid roughly in labor $900 an hour, In and out in 2 hours, pleasant people to talk with but to help figure out my leak problem or walk through it with me in person did not happen, 9' crack repair and it leaks above the repair, worse than before, tried to get them to come out and view it in person, but they had me send pictures of the leaks and diagnose that, they did what they said they were going to do, but my problem was I wanted a company to work with me on figuring out a permanent solution. So, I'm moving on to another company.
Official response from representative 11.08.2026 17:35John, we don't have you in our system as someone we have done work for. When you have a chance, please give our office a call at 314-620-8153 so we can get the details to understand this review. Thank you. -
I called because I suspected a lint clog. Only after they came out and charged me was I informed that they do not clean lint from exhaust pipes. I would not have minded but I specifically told them that I thought that was the problem. They could have informed me before and I would not have hired them in the first place. Based on the technicians response, I suspect they are well aware that customers might be mistaken about this and are taking full advantage of unsuspecting people. For this reason I would say this company does not appear ethical so I would recommend calling someone else for your appliance needs.
Official response from representative 29.07.2026 14:40Thank you for taking the time to share your feedback. I'm sorry to hear you left feeling disappointed with your experience. Based on the information provided when the appointment was scheduled, the concern entered on the work order was that the dryer was "not drying." Appliance repair and dryer vent cleaning are two separate services, and while restricted airflow from a clogged vent can certainly cause poor drying performance, we do not advertise or perform dryer vent or exhaust pipe cleaning.… -
Easily the worst appliance repair company on planet Earth. We just moved and the new outlet was 4-prong and our unit was 3-prong. We replaced the cord but it didn't work. Called Andy's. "Repairman" (lol) told us we needed to use LG screws to connect and had us buy new ones. That's the "service" we received for $169.00. Still didn't work. Called new company. Guy immendately checked the power. Breaker was tripped. Andy's didn't even check the power. Guy laughed when I told him the story about the LG screws. Called Andy's multiple times and was told manager would call back. He never did. Apparently he is a spineless wimp who hides behind his employee's skirts. Stay away from these inept, unethical thieves masquerading as experts in the field.
Official response from representative 24.07.2026 13:02Thank you for taking the time to share your experience. We're genuinely sorry that you were left frustrated, and we also apologize that you did not receive the follow-up call you were expecting. That is not the level of communication we strive to provide. Based on our technician's findings, the terminal block on your LG dryer was missing the proper terminal screws, and the power cord was not connected correctly. Before any meaningful electrical testing could be performed, those issues needed t… -
Logan was awesome, timely, and was able to help me efficiently. Will definitely suggest this buisness to anyone in need.
-
I can't recommend Stratum Structural Systems highly enough. When I called them out to look at a large void under my front porch and a sunken sidewalk, they easily could have sold me on a costly repair. Instead, they took the time to walk me through the underlying issues in detail, recommended a different approach, and turned down the job altogether. It's rare to find a contractor with this kind of integrity.
-
Highly recommend this company! Dan is super easy to work with--very responsive! He does exactly what he says he will do and when he says he will do it!
The install crew was just one of the best construction-type experiences I've ever had as far as being courteous, on time, very professional, super skilled and efficient.
And my fence (6 ft pressure treated dog ear panel) just looks perfect. I could not be more pleased with the results!!! -
Friendly, fast response, and great pricing. They were able to do a service the very next day. Will definitely reach out to this company again in the future!
Official response from representative 01.10.2026 11:40Love hearing this. Friendly service, a fast response, and fair pricing are what we aim for, so your note means a lot. Glad 2 Nice Guys Pest Control could get you scheduled for the very next day. We’ll be here whenever you need us again. Blessings, James -
They did good job throughout the process from when I messaged on yelp to them completing the job. They were great at communication. Russel did my quote and was upfront with the cost then Austin at a later date completed the job. Everyone was kind and respectful along the way.
-
The good: Chris came in with a competitive quote for dead-wooding and trimming ten large trees. One of the climbers (Glen?) did a fantastic job dead-wooding and doing some balanced trimming. Clean-up was not amazing, but it was better than some jobs I've seen.
The bad: Communication was bad. Replies came pretty quickly from the office, but only when prompted by me. The first morning they were scheduled to come, they didn't arrive until after 4:00 and were only able to get two trees done. Then they wanted to bump me to a week later. The second time they were supposed to arrive 'first thing in the morning' but didn't show until after 1:00. They did not proactively offer an updates on delays or timing. The trimming quality was inconsistent. One guy with pole saws was way too aggressive and butchered a favorite maple. Then other trees were hardly touched (literally one branch trimmed on one tree).
Wanted to support a smaller, local business, but not sure I would go with them again. -
I called Ballwin Tree Service along with two other companies for bids. They were the lowest and most professional. The employees were also professional and cleaned up everything upon finishing up.
-
From the start, my total experience was top notch.
When Matt came by to bid my job, I asked about his company's bonding and insurance. Later that evening, when he emailed the bid he included attachments for bonding and for insurance. Other companies required repeated calls for the information.
The crew was prompt, expert,and followed the requests I had.
The job site was raked, blown and swept when they finished.
In the future Ballwin Tree Service will get my call for any work that I need. I give them my highest recommendation. -
Great experience, quote to project completion was less than 48 hours. Great crew, great cleanup. Would recommend for any tree trimming needs.
-
Called these guys because a huge branch (which was a size of a regular tree) had fallen on my neighbor’s trampoline and also I needed I huge pile of branches that I had cut taken away. They were able to fit me in between two jobs. They arrived and did a great job for a fair price. They did everything I asked and the pile of dead old branches left a lot of tiny debris and they cleaned up after themselves. There was no debris anywhere when they left. I and my neighbor will be having them come out again to trim our other trees.
-
Extremely knowledgeable, efficient, and friendly. Matt & his crew made sure to clean up all the tree shavings and limbs and left the area better than they found it. Thanks Ballwin Tree Service!
-
They do very good work and fast response!
Extremely diligent and professional.
There work was very safely done, fast and perfect. Will use them again and encourage anyone needing tree service to try and use them. -
Ballwin tree service was FANTASTIC! Not only were they super kind and friendly, but very affordable. They also had planned for 2 weeks down the line to get my tree removed, but bumped me up a week ahead of time and got the job done in a quick fashion. Highly recommend!